19 Eylül 2009 Cumartesi

geleceğin öğretmenlerine

Anadolu Üniversitesi Çağdaş Eğitim Kulübü tarafından Anadolu Üniversitesi Kongre Merkezi Salon Anadolu’da “21. Yüzyıl’ın Öğretmeni” adlı bir panel gerçekleştirildi.--------------------------------------------------------------------------------
Anadolu Üniversitesi Çağdaş Eğitim Kulübü tarafından Anadolu Üniversitesi Kongre Merkezi Salon Anadolu’da düzenlenen “21. Yüzyıl’ın Öğretmeni” adlı panel iki oturum şeklinde gerçekleştirildi. “21. Yüzyıl’ın Öğretmeni” adlı panelin ilk oturumu Çağdaş Eğitim Kulübü Yönetim Kurulu Başkanı Çağrı Gülsoy’un açılış konuşmasıyla başladı. Birinci oturumda sırayla Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Öğretim Üyesi Dr. Bahadır Erişti, Özel Çağdaş İlköğretim Okulu Müdürü Sedat Sümbül, Yıldırım Bayezıt İlköğretim Okulu Önder Uçak, Vali Sönmez İlköğretim Okulu Rehberlik Öğretmeni Fikret Konca ve İzmit İbn-i Sina İlköğretim Okulu Fen Bilgisi Öğretmeni Zeynep Gülsoy konuşmalarıyla panelde yer aldılar.Öğretmenlik hayatları boyunca edinmiş oldukları deneyimleri geleceğin öğretmen adaylarıyla paylaşan panelistler, öğretmen ve öğretmen mesleğinin sorunları hakkında bilgi verdiler. Geleceğin öğretmen adaylarının katıldığı panele ilgi yoğundu.21 kasım 2006

Hiç yorum yok: